Har du nogensinde arbejdet med hjemmesider, e-handel eller digital markedsføring i større virksomheder? I så fald ved du helt sikkert, hvor kaotisk arbejdet kan blive.

Hvor er de rigtige logoer og billeder? Hvem har den seneste pressemeddelelse? Hvilke billeder eller præsentationer kan bruges af salgs-teamet? Og hvem har den digitale brochure til den tyske afdeling?

Digizuite er en dansk såkaldt software-as-a-Service virksomhed, der arbejder med intelligent styring af digitalt indhold og effektivisering af digitale processer – et marked som er i hastig vækst. Store virksomheder spilder nemlig enorme mængder af ressourcer og tid på at søge, finde, dele og genbruge relevant viden. Tunge, manuelle processer er en stopklods for vækst, og arbejdet ender ofte med fejl, misforståelser og skæv branding.

Digizuite er sat i verden til at løse den type udfordringer og virksomheden har opbygget en global kundebase, der hvert sekund øger sin konkurrenceevne ved at skabe orden blandt andet i millioner af billeder og film.

Digizuite har nu en ambition om at være blandt de førende på det globale marked, og derfor går Digizuite på Nasdaq First North for at hente kapital til yderligere vækst. Forventningen er, at abonnementsomsætningen vækster med 4x i løbet af kun fire år.

I dette webinar med Digizuite kan du høre meget mere om, hvordan Digizuite vil sikre sin fremgang, og hvorfor virksomheden kan være en interessant investeringscase for dig som privat investor.

Med Digizuites unikke platform kaldet Digital Asset Management (DAM), der er cloud- og SaaS (Software-as-a-Service) baseret, får virksomhederne en effektiv, automatiseret, brugervenlig og global løsning til at håndtere deres digitale indhold uanset kanal, filtype, devices, sprog og platform.

Verdens førende IT-analyseinstitutter har allerde lagt mærke til Digizuite. Det globale analyseinstitut Gartner Research har vurderet Digizuite blandt verdens 14 bedste inden for feltet, og Forrester har især fremhævet Digizuites intuitive brugerflade og afgørende brugervenlighed.

DAM-markedet forventes at vokse mellem 20-30 procent hvert år over de kommende år. Et marked, der allerede nu – i henhold til Mordor Intelligence – vurderes til at have en størrelse på 3 mia. dollars om året.

For at indfri vækstambitionerne vil Digizuite gennem børsnoteringen hente kapital til at investere i markedstilstedeværelse, produktet og organisationen. Digizuite ønsker især at udvide i USA, hvor man allerede har etableret et datterselskab, og hvor markedet i dag udgør 50 procent af omsætningen. Derudover er der ligeledes oprettet flere salgskontorer i Europa.

Avatar photo

Kim Wolters

Kim Wolters er CEO hos Digizuite.

Se alle indlæg

Bedømmelser:

Der er ingen bedømmelser endnu. Vær den første til at skrive en.


Bedømmelse
Kommentar

OPSUMERING

0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 ud af 5 stjerner (baseret på 0 anmeldelser)
Fremragende0%
Meget god0%
Middel0%
Mindre god0%
Ringe0%

BEDØMMELSE

Tilføj kommentar